Integrationsindstillinger
Indstillingerne går på integrationen mellem budget123 og dit regnskabssystem.
Først fremgår det, hvilke kartoteker budget123 er indstillet til at hente i dit regnskabssystem, og dernæst hvilket regnskab budget123 er sat til at hente.
Vi anbefaler på det kraftigste, at du udelukkende ændrer disse indstillinger, hvis du er helt sikker på ændringernes konsekvenser, eller hvis du har talt med supporten om det.
Sidens muligheder afhænger af hvilket regnskabssystem I anvender.
Indstillingerne er forskellige, alt efter hvilket regnskabssystem du anvender. Har du problemer med at hente tallene fra regnskabssystemet, så kan du måske finde lidt hjælp her.
Skal integrationen ændres fordi virksomheden skifter regnskabssystem, så kontakt os endelig i god tid, så overgangen kan ske smidigt og uden forsinkelse i jeres rapportering.
Ved skift af aftalenummer i e-conomic
Hvis I anvender e-conomic, og flytter jeres regnskab til et andet aftalenummer, kan I selv foretage skiftet. Klik [Skift aftalenummer] og følg så instruktionerne.
Det kan være en fordel, hvis du samme Browser, har et faneblad hvor du er logget på budget123, og et faneblad hvor du er logget på det nye aftalenummer i e-conomic.
Efter OK til at tilføje appen til aftalenummeret, kopier den nøgle/token som e-conomic viser dig.
Indsæt nu den kopierede token i budget123, samtidig med at du skriver der nye aftalenummer i feltet over.
Tjek at den nye integration virker, ved at Opdatere regnskabstal øverst til højre.