Ekstra Bruger

 


I budget123 er det oplagt at have flere Brugere med forskellige rettigheder. Log ind i din licens. Klik på Virksomhedsnavnet øverst til højre, og vælg fanebladet Brugere. Du kan nu se, hvilke brugere der allerede er oprettet, og selv oprette nye.

Opret ekstra bruger

 

Eksempel op ekstra bruger

Angiv Navn og email på din kollega /bestyrelsesformand /afdelingsleder /sælger... Tildel dernæst brugeren en Rolle (altså hvad kan brugeren se og redigere), og vælg så sprog.

I eksemplet til højre, kan du se, hvordan en ekstra bruger til en afdelingsleder kunne se ud. 

Når du klikker på den grønne knap, sendes der en mail til brugeren med log ind-oplysninger, og du har samtidig bekræftet bestillingen af brugeren.

Har I en bruger som ikke skal have adgang til licens længere, så husk at du på Brugeroversigten nemt kan rette email og adgangskode for brugeren. Det kan du også gøre, hvis du ønsker at overdrage adgangen til en anden person.

Afmelde Bruger

Vil du opsige abonnementet på den ekstra bruger, klikker du dig ind på Virksomhedsnavnet øverst til højre, vælger Abonnementsstatus og Opsiger der Brugeren. Skal vedkommende erstattes af en ny medarbejder, så vælg fanen Brugere og ret oplysningerne - herefter kan login info fremsendes til den nye medarbejder. Har du ikke de nævnte Faneblade, skal du sende en mail til [email protected] med de rettelser du ønsker.

Adgang til flere virksomheder

Hvis du har adgang til flere virksomheder i budget123, fx i en koncern, så kan du ved bestilling af ny Bruger, vælge hvilke andre selskaber der også skal være adgang til. Og er der i de selskaber oprettet specifikke Roller, så kan du tildele dem med det samme.

Prøv budget123

Se dig omkring i budget123.

Få en præsentation

Se hvad du kan med budget123.

Bestil budget123

Kom hurtigt i gang med budget123.