GDPR - hvad og hvorfor...
EU’s Persondataforordning(GDPR) erstatter den danske persondata-lovgivning og dette medfører nye regler indenfor databehandleraftalen. Det kan være svært at gennemskue alle de nye regler og begreber og hvad det egentlig betyder for dig. Vi vil gerne hjælpe med forståelse af hvad vi bruger dine data til og hvilke data vi har, så du føler dig tryg ved at benytte dig af vores programmer.
Hos budget123 (Merc IT ApS) behandles der følgende personoplysninger i sammenhæng med vores hovedydelse:
i) navn,
ii) adresse,
iii) e-mailadresse,
iv) telefonnummer,
v) ip-adresse.
Hovedydelsen indbefatter markedsføring, levering af adgang og support til systemerne budget123, report123 og budget123+ og tilknyttede moduler.
Jeres oplysninger bliver naturligvis behandlet fortroligt og sikkert af vores medarbejdere, der alle har tavshedspligt, når de arbejder med disse.
Personoplysningerne er nødvendig information for at kunne levere vores ydelse samt vores service til vores kunder. Uden oplysningerne ville det f.eks. ikke være muligt at gensende ny adgangskode. Vi opbevarer kun oplysningen som er nødvendige for at kunne yde den service og leverance du har bestilt.
Dine oplysninger vil ikke blive delt eller på nogen måde udvekslet med tredjepart.
Du finder vores licens- og databehandleraftaler på knapperne til højre.
Når du er logget ind i budget123 (eller report123 og budget123+) kan du ligeledes finde de aftaler som vedrører din aftale. klik blot på Virksomhedsnavnet i øverste højre hjørne.
