Administrér dine kunder

 

Som administrator i budget123 har du funktioner til rådighed, der gør det nemt at betjene mange kunder. Læs med her for at finde ud af, hvordan du gør.

Se videoen og lær tricksene 

Du kan se, hvordan du opretter brugere, virksomheder og domæner og forskellige domænetyper her i filmen

 

 

Sådan logger du ind som administrator

Gå til login-siden, og indtast dine login-oplysninger i formularen. Dem har du modtaget i en mail fra os, og de består af et id, et brugernavn og en adgangskode.

Med disse koder logger du ind i en administratorlicens, som skaffer dig nem og direkte adgang til de virksomheder med budget123, som du er revisor, konsulent, bogholder eller administrator for.

Siden du lander på efter log in, kalder vi [Seneste logins], da den viser dig en liste med de licenser, der senest har været logget ind i.

Seneste logins

Den blå administrator-menu øverst i billedet

Den blå menu er et fast element, du altid har adgang til – også når du i din egenskab af administrator arbejder i en kundes licens.

  • Helt ude til venstre vil menuens punkter afhænge af, hvilke rettigheder du er tildelt enten af budget123 eller af din kollega, som er superbruger.

  • Menupunkterne yderst til højre vil altid vise dig, id'et på den licens, du arbejder i. Id'et står umiddelbart efter snabel-a'et (@).  Brugerprofil

 

Sådan redigerer du din brugerprofil

For at redigere din profil, f.eks. ændre din adgangskode, klikker du på dit brugernavn i øverste højre hjørne.

Rediger din profil

 

Sådan sorterer og søger du i tabelindhold

Du kan sortere i samtlige tabellers indhold ved at klikke på hver enkelt kolonnes overskrift. Sortér f.eks. efter virksomhedsnavn eller seneste login, og brug [Ctrl+F],

hvis du søger en specifik tekst eller et tal i en lang liste.

Sorter data

Prøv budget123

Se dig omkring i budget123.

Få en præsentation

Se hvad du kan med budget123.

Bestil budget123

Kom hurtigt i gang med budget123.